Tuesday, January 13, 2015

Trepologia



Witam - całkiem nowy post, w zasadzie videopost.

Tym razem jak sam tytuł wskazuje będzie o trepach (nie mam na myśli wojskowych, porównanie ich z moimi butami, zwłaszcza tych z PRLowskim rodowodem, to w 90% przypadków było by poniżenie moich szczurokotek).

Szczurokotki zdychają - a tych co nie wiedzą o co z tymi szczurokotkami biega zapraszam...

Przyszedł czas na omówienia...



Kompletnie nie mam pojęcia jak działają te wszystkie konta na YouTubie - niby mam tam jakieś swoje filmiki wgrane, ale teraz ich nie widzę... czarna du... znaczy się duchota ;-).

W każdym razie zamierzam co jakiś czas filmik wrzucić, Was zapraszam do komentowanie subskrypcji i ...

 Jak ktoś będzie miał jakiś pomysł na nazwę dla tego kanału, to liczę na podpowiedź.

8 comments:

Tesia said...

Nie powiem, że buty robocze, to dla mnie artykuł pierwszej potrzeby ;-), ale filmiki to ogólnie fajny pomysł :-). Powodzenia!

makroman said...

Dla mnie są, z racji hobby.

Łemkowyna, na Beskidzie Niskim said...

Fajny pomysł z tymi filmikami :) Buty arcy-ciekawe, szczególnie, że tyle wytrzymały i to w takich warunkach jak opisujesz :)
Pozdrawiamy:)

Jaśmin said...

Miałeś świetny pomysł z tymi filmikami...Pozdrawiam:)

makroman said...

Lemkowyna i Czereśnia - dzięki, A może jakaś podpowiedź nazwy dla kanału?

Mad said...

A Trepologia nie jest idealnym pomysłem na tytuł kanału? ;)

makroman said...

Mad - w/g życzeń... Kanał Trepologia został oficjalnie założony. Mam nadzieję że chwyci nazwa.

Mad said...

:) Powodzenia! Będę śledzić :)