Friday, April 1, 2016

krótki film o wkręcaniu bliźnich

Witam mamy  prima aprilis i tradycja wymaga...
Post publikuję na obu moich blogach, wiec jak zobaczysz go tu, to tam możesz już spokojnie go olać, bo to ten sam filmik.
Powodzenia podczas oglądania i trzymam kciuki że uda Ci się dotrwać do końca.

6 comments:

INKA said...

Heheh, fajne historyjki, takie niegroźne żarciki... Poprawiłeś mi humor!

DD said...

Gawędziarz z Ciebie. Serdeczności.

Katarzyna Kamil Skóra said...

Fajne historie a poza tym trzeba sobie w pracy jakoś czas umilić :):)

Mo. said...

Fajnie tam macie "na zakładzie". Co to za baba jest, że nawet sobie koszuli nie zapnie :)

Rado said...

Rozbawiłeś mnie, dzięki :)

makroman said...

Dzięki wszystkim za... wyrozumiałość ;-)